Main Menu

Промяна новините на форума:

SMF - Just Installed!

1998 Yamaha Dragstar - Baer's Beachstar

Започната от Tzero, Март 03, 2010, 02:16:29 PM

« назад - напред »

Tzero

1998 Yamaha Dragstar - Baer's Beachstar

Май, 2009
автор: Сабине Велте
Фотография: Сабине Велте

Марио Баер е създал чудесен мотор. Той е на базата на Yamaha XVS 650 Drag Star (V Star 650 в САЩ) , нарекъл го е  the Beachstar.  Името не е изненадващо, имайки предвид , че той работи като производител на водни ски в Германия.




През 2007 г. е построен първият му Драг Стар, добавено е уникално колело TTS, построено специално за мотора, и по-широк Swingarm да пасва на 330 мм гума. Той печели няколко шоута  с първото си творение.

Днес, той използва същия байк като основа, но поставя 23-инчова уникална гума  (отново,създадена  от TTS). С велосипедния си -луксозен стил,  седалка от Брукс, ездачът седи почти пред голямото задно колело. Баер обяснява: "Седалката  е много важна за стила, цялият байк и формата му, следват това малко място за сядане."



Обратното кормило LSL дава на Beachstar индивидуална визия; подчертана от малкия 4,5 литра уникален резервоар, ръчно изработен от самия собственик. За да добави малко по-голям капацитет на гориво, Баер монтира алуминиева бутилка с  допълнителен капацитет от 1,5 литра към рамката.


На Баер е необходимо само едно лято, за да промени този стар 1998 Ямаха Драг Стар, като работи само вечер, и то под навеса в градината зад къщата му. Той живее с малкото си семейство  близо до  Липщад, малък град в средата на  Германия.


За Световното Intermot шоу през 2008 г., байкът напуска къщата и Баер е постоянно питан: "Може ли байкът да се кара?" 32-годишнят Баер е винаги учуден от този въпрос, защото той смята сядането за много важно прикарането на къстам  мотори. Той кара "Beachstar" до работата си почти всеки ден и по време на  фотосесията видяхме си пъргавината на този грандиозен байк. Освен това, горд баща на три-годишна дъщеря, Joline, той ни изненада с обтекател, добавен от него по-късно. Обтекателят създава напълно различен поглед върху един  и същ байк: Board Tracker  или Ol' Skool Racing Bike? Той може да промените външния вид на тази Ямаха XVS 650  само за три минути.



Intermot не е единственото място, където Баер представя своите прекрасни произведения на изкуството. Custombike (най-големото и най-известно байк изложение в Европа) е в края на 2008 г. в Бад Залцуфлен, Германия. Той печели второ място на списанието Reader's Challenge Trophy, поразявайки публиката, за пореден път.



"Какъв е следващия Ви проект Марио?"
"Хммм ... нещо изключително грандиозно, с огромна задното колело и малко колело отпред. Нещо напълно лудо! Просто "Баер ", той отговори с дяволито намигване.















http://www.motorcyclecruiser.com/custom/0905_crup_1998_yamaha_dragstar/index.html

1998 Yamaha Dragstar(Yamaha V-Star 650)
Fabrication and assembly:
Mario Baer, Lippstadt, Germany

Modifications:
Engine
Type: Rubber-mounted 4-valve OHC v-twin. 81mm bore 63mm stroke.
Exhaust: Baer (inspired by old WWII fighter planes)

Frame
Frame and swingarm modified to fit 23" TTS rim.

Suspension
Forks: Stock
Shocks: Stock monoshock
Wheels, Tires and Brakes: 3.5"x23" TTS Wheels custom laced for the Beachstar, powdercoated black. 130/60-23 tires (brand?)stock brakes, front single disc, rear drum.
Claimed Specifications: 529 Lbs dry, 65 PS @ 7700rpm power & 60Nm @ 4400rpm torque, 65-inch wheelbase

Accessories/Misc
Fuel Tank(S): One-off handmade 4.5 Liter (1.9 gallon) by Mario Baer. Additional tank (made from Sigg bottle) with 1.5 liter (.4 gallon) capacity under seat.
Handlebar: LSL (reversed)
Headlights: From bicycle.
Seat: Brooks Iron Cross Saddle (from bicycle)
Indicators: Custom mini LED.


ISRA #30526