Моля, споделете как съхранявате акомулатора на мотора си през зимния период?
Аз до сега не съм правил нищо допълнително освен да се старая да припалвам мотора веднъж в месеца на място. Оказа се, че това не е добра тактика и в края на зимата трябваше да взимам ток от автомобила.
Може би от работата на място се получи и пожълтяване на тръбата на ауспуха при предния цилиндър.
Понякога се налагаше да избърсвам и подсушавам свещите от изветряло гориво.
Тази година съм решил да махна акомулатора и да не паля цяла зима. Това по-добър вариант ли е?
Ами аз не паля ако няма да карам поне 20-30 мин.Акомулатора минава първо на заряд и поссле в къщи на топло.И след няколко месеца престой слагам и с пипането пали.С припалването зимата се образува много конденз в двигателя и тръбите заради голямата температурна разлика.Мотора е при мен 3 години,2 години предишния собственик пак така се е грижил за него и акомулатора работи и не е сменян.
аз ,освен че го прибирам на топло ,
го включвам към поддържащо зарядно.
и така си стои 2-3 месеца.
напролет е без грешка :)
доколкото знам положителен ефект
от зимното припалване има само върху
собственика.за мотоциклета е по-скоро обратното
Благодарско за отговорите. Ще направя като вас - "новия" мотор няма да го припалвам, а ще прибера акомулатора на топло.
Дано да няма проблем с електронния километраж при липсата на акомулатор, но предполагам Японците са го предвидили.
Споделям на 100% тактиката на Миро , изпробвана е и работи перфектно. Две години подред се занимавах с глупости и припалвах в седмицата по веднъж. Резултата беше същия, така че вади акумулатора и го слагай на поддържащо. Напролет ще има толкова ток че ще можеш и две Жигулита още да запалиш.... Миро да те ориентира за зарядното. Аз смятам да ползвам неговото и тази година, въпреки че няколко пъти ми казва от къде го е купил. :-*
Така и ще направя. Благодарско за отговорите на всички!