Лятото на 2007-ма година отидох и си купих от Дани американеца хонда валкирия на 200-300 км пробег, обаче с зверски челен удар. Рамата беше изкривена и скъсана на много места в предната си част. Двигателя се беше изкривил настрани, пръснати агренажни капаци, смачкани и скъсани ролки и ремъци, липсваше парче от водната помпа, скъсано ухо и разни дреболии. Липсите бяха: Цялата предница, тройници, капла, гума табло, пакетни ключове и дръжки, кормило, фар, мигачи, радиатор, кутията на въздушния филтър заедно с филтъра, комутатор, калници, резервоар, странични капаци, седалки, задни стъпенки, амортисьори, и тн... Обобщено- купих си задна вилка с гума, редуктор и леко повреден двигател. Сложихме му някаква предница за по-лесно транспортиране и го докарахме в Пловдив. Ето как изглеждаше този ден:
(http://s2.postimage.org/13s36uep0/mot.jpg) (http://postimage.org/image/13s36uep0/)
След известно време започна подготовката за рециклиране, с отделянето на здравите части от повредените такива:
(http://s2.postimage.org/13sootx44/mot_19.jpg) (http://postimage.org/image/13sootx44/)
(http://s2.postimage.org/13sqcd9lw/mot_20.jpg) (http://postimage.org/image/13sqcd9lw/)
(http://s2.postimage.org/13stnfylg/mot_23.jpg) (http://postimage.org/image/13stnfylg/)
(http://s2.postimage.org/13t8ja31g/mot_24.jpg) (http://postimage.org/image/13t8ja31g/)
Започна се изграждането на нова рама:
(http://s2.postimage.org/13tsdq8ys/mot_26.jpg) (http://postimage.org/image/13tsdq8ys/)
(http://s2.postimage.org/13txccag4/mot_28.jpg) (http://postimage.org/image/13txccag4/)
(http://s2.postimage.org/13u5m10x0/mot_33.jpg) (http://postimage.org/image/13u5m10x0/)
(http://s2.postimage.org/13uc86ew4/mot_113.jpg) (http://postimage.org/image/13uc86ew4/)
(http://s2.postimage.org/13ufj93vo/mot_112.jpg) (http://postimage.org/image/13ufj93vo/)
(http://s2.postimage.org/13uh6sgdg/mot_111.jpg) (http://postimage.org/image/13uh6sgdg/)
Попадна ми ендуро предница с 2 диска и я поставихме за да стъпи моторетката на гуми.
(http://s2.postimage.org/13vcm01r8/mot_35.jpg) (http://postimage.org/image/13vcm01r8/)
Калникът беше грозен.
(http://s2.postimage.org/13vj85fqc/mot_37.jpg) (http://postimage.org/image/13vj85fqc/)
Преправен резервоар от втх и калник от балкан 250.
(http://s2.postimage.org/13wjlz2lg/mot_72.jpg) (http://postimage.org/image/13wjlz2lg/)
(http://s2.postimage.org/13wl9if38/mot_89.jpg) (http://postimage.org/image/13wl9if38/)
Странични капаци:
(http://s2.postimage.org/13x05cjj8/mot_79.jpg) (http://postimage.org/image/13x05cjj8/)
(http://s2.postimage.org/13xa2kmhw/mot_80.jpg) (http://postimage.org/image/13xa2kmhw/)
(http://s2.postimage.org/13xddnbhg/mot_81.jpg) (http://postimage.org/image/13xddnbhg/)
(http://s2.postimage.org/13xlnc1yc/mot_75.jpg) (http://postimage.org/image/13xlnc1yc/)
(http://s2.postimage.org/13xoyeqxw/mot_76.jpg) (http://postimage.org/image/13xoyeqxw/) Полека- лека започнаха да се изработватнещата които липсваха.
(http://s2.postimage.org/13ydrgyck/mot_92.jpg) (http://postimage.org/image/13ydrgyck/)
(http://s2.postimage.org/13ym15otg/mot_61.jpg) (http://postimage.org/image/13ym15otg/)
(http://s4.postimage.org/1q3cllppg/mot_62.jpg) (http://postimage.org/image/1q3cllppg/)
(http://s4.postimage.org/1q3mitso4/mot_65.jpg) (http://postimage.org/image/1q3mitso4/)
(http://s4.postimage.org/1q3usij50/mot_58.jpg) (http://postimage.org/image/1q3usij50/)
(http://s4.postimage.org/1q43279lw/mot_54.jpg) (http://postimage.org/image/1q43279lw/)
Октомври 2008 го регистрирах в този му вид:
(http://s4.postimage.org/1q4gai1k4/mot_73.jpg) (http://postimage.org/image/1q4gai1k4/)
И започнах да го ползвам по предназначение.
Обаче, юли 2009 един сръбски мангал с голф ми направи секано и се случи неприятното :
(http://s4.postimage.org/1q5bppmxw/photo_verybig_370694.jpg) (http://postimage.org/image/1q5bppmxw/)
(http://s4.postimage.org/1q5dd8zfo/0138.jpg) (http://postimage.org/image/1q5dd8zfo/)
(http://s4.postimage.org/1q5yv8hus/0150.jpg) (http://postimage.org/image/1q5yv8hus/)
Изтече му кръвта. :'(
До 2011 чаках педалът дознател да направи нещо относно материалните щети, ама уви! След като разбрах че сам ще трябва да се оправям- започнах да се оправям сам.
Новите роубари:
(http://s4.postimage.org/1q75v7ip0/25022010719.jpg) (http://postimage.org/image/1q75v7ip0/)
(http://s4.postimage.org/1q796a7ok/24022010718.jpg) (http://postimage.org/image/1q796a7ok/)
И други преправки:
(http://s4.postimage.org/1q7mekzms/mot_77.jpg) (http://postimage.org/image/1q7mekzms/)
(http://s4.postimage.org/1q7rd7144/mot_12.jpg) (http://postimage.org/image/1q7rd7144/)
(http://s4.postimage.org/1q8l4va04/mot_3.jpg) (http://postimage.org/image/1q8l4va04/)
(http://s4.postimage.org/1q8wpmpgk/14112010067.jpg) (http://postimage.org/image/1q8wpmpgk/)
(http://s4.postimage.org/1q94zbfxg/24112010075.jpg) (http://postimage.org/image/1q94zbfxg/)
(http://s4.postimage.org/1q9d906ec/15122009609.jpg) (http://postimage.org/image/1q9d906ec/)
(http://s4.postimage.org/1q9i7m7vo/18122009618.jpg) (http://postimage.org/image/1q9i7m7vo/)
Нов фар че стария беше пластмасов китайски и се разпука от катастрофата доста.
(http://s4.postimage.org/1qa0ej1b8/18032011129.jpg) (http://postimage.org/image/1qa0ej1b8/)
(http://s4.postimage.org/1qa3plqas/19032011130.jpg) (http://postimage.org/image/1qa3plqas/)
(http://s4.postimage.org/1qa5d52sk/20032011133.jpg) (http://postimage.org/image/1qa5d52sk/)
(http://s4.postimage.org/1qaabr49w/20032011134.jpg) (http://postimage.org/image/1qaabr49w/)
(http://s4.postimage.org/1qagxwi90/21032011135.jpg) (http://postimage.org/image/1qagxwi90/)
(http://s4.postimage.org/1qak8z78k/21032011136.jpg) (http://postimage.org/image/1qak8z78k/)
И така общо взето си обнових моторетката и се получи настоящия вид.
Накратко- Преди:
(http://s4.postimage.org/1qbe0ng4k/mot_21.jpg) (http://postimage.org/image/1qbe0ng4k/)
(http://s4.postimage.org/1qbnxvj38/mot_22.jpg) (http://postimage.org/image/1qbnxvj38/)
И след:
(http://s4.postimage.org/1qbzimyjo/19052011175.jpg) (http://postimage.org/image/1qbzimyjo/)
(http://s4.postimage.org/1qc2tpnj8/19052011177.jpg) (http://postimage.org/image/1qc2tpnj8/)
(http://s4.postimage.org/1qc9fv1ic/023015416.jpg) (http://postimage.org/image/1qc9fv1ic/)
Ми за сега е тва , но на един мотор винаги има какво дас се прави, и аз няма да спирам. Дори в момента търпи дребни доработки. Наздраве!
Ицо историята е разтърсваща.
Да вдъхнеш живот и да върнеш една машина почти от небитието,
е призвание ,за което ти явно имаш сърце и душа.
Моите почитания!
Дано продължиш да го правиш и да създаваш още хубави неща.
Мерси за труда да качиш снимките и да споделиш историята на този красавец ( този а не тази , защото излъчването му е мъжко... 8) а не женско :-* .....) .
От снимките може да се придобие представа колко труд си хвърлил, и с колко мерак .....
Продължавай напред .... KEEP WALKING
Респект и моите уважения - страхотен мотор е станал, въпреки тежките премеждия!