Търся този специфичен ключ, с който да отвия 'гайката' държаща семеринга който е на входящата ос към кардана. За v-star 650 става дума. По-късно ще кача и снимки за по-голяма яснота.
П.С Ето на таз схема:
(http://s23.postimg.org/xnx4oxdp3/3_page_1.jpg) (http://postimg.org/image/xnx4oxdp3/)
за отвиване на номер 11 ми трябва ключ. Таз седмица ще го разглобя пак и ще измеря точния диаметър.
Този ключ може да се направи. :)
Сещам се кой ще може да погледне и да каже дали има такъв ключ.
за този става въпрос
(http://s10.postimg.org/xo4m9uy6t/2013_11_11_11_31_29.jpg) (http://postimg.org/image/xo4m9uy6t/)
Краси, аз имах такъв в комплекта на стария ми мотор. Ще помоля Миро да се видите и да ти го даде да си свършиш работа :)
Тц - не е това - ключа трябва де е тръба с диаметър който да влиза в тялото на самия кардан и да има 4 стърчащи зъбчета от единия край, а от другия край - вложка за ключ.
Ето и картинка - със стрелки съм посочил местата, където 'захапва' ключа.
(http://s13.postimg.org/crkstrgur/IMG_5610.jpg) (http://postimg.org/image/crkstrgur/)
е то в комплекта клучове няма такова нещо трябва да си направиш в случая
Е аз не питам за комплекта. Питам случайно да има някой. Инак ясно че отивам към направи си сам.
Краси, май Миро има подобни ключове. Свържи се с него :)
Ключа беше направен от майстора ми и семеринга е сменен вече. Предстоят проби, ако е хубаво времето, за да се разбере дали това е бил проблема.
Браво. Като гледам зима скоро няма да има, така че ще има време да се тества :)
Тествах го около 150км. - засега е ок. Чакам още сухи и слънчеви дни за повторен тест.